Zarządzanie relacjami z klientami w teorii i praktyce

Cele kształcenia

  1. Zdobycie wiedzy dotyczącej zarządzania relacjami z klientami, w tym indywidualizowania ofert i programów marketingowych.
  2. Nabycie umiejętności w zakresie wdrożenia, użytkowania oraz utrzymania systemów informatycznych CRM.

Adresaci

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką zarządzania relacjami z klientami. Program szkolenia został tak opracowany, aby umożliwić słuchaczom poznanie zagadnień teoretycznych oraz praktycznych, przy czym ponad połowa szkolenia obejmować będzie zagadnienia praktyczne. Adresatami szkolenia są m.in. właściciele przedsiębiorstw, menedżerowie oraz pracownicy działów sprzedaży i marketingu, którzy planują lub są w trakcie wdrażania systemów CRM.

Program szkolenia

Lp. Nazwa przedmiotu Liczba
godzin
1. Istota marketingu relacji 1
2. Zarządzanie relacjami z klientami w podmiotach gospodarczych- szanse i wyzwania 2
3. System CRM w praktyce 5
RAZEM 8

Cena

400.00 PLN

Kontakt i zapisy

CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO tel. 71 36 80 949, e-mail: podyplomowe@ue.wroc.pl pokój nr 4, budynek CKU ul. Kamienna 43, 53-345 Wrocław

Godziny otwarcia znajdują się w zakładce Kontakt. W przypadku pytań merytorycznych prosimy o bezpośredni kontakt z trenerem wiodącym: dr inż. Arkadiusz Piwowar e-mail: arkadiusz.piwowar@ue.wroc.pl

Terminy

  • Szkolenie odbywa się w trybie zaocznym, w soboty lub niedziele w godz. 9.00-16.00.

Wymagane dokumenty

  • formularz zgłoszeniowy
  • oświadczenie o pokryciu kosztów (indywidualne lub od pracodawcy)
  • kserokopia dowodu osobistego (obydwie strony)
  • potwierdzenie dokonania wpłaty za udział w szkoleniu

Dodatkowe informacje

• Komfortowe warunki szkolenia i miła atmosfera w grupie uczestników nieprzekraczającej 8 osób.

• Atrakcyjne zajęcia z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych, case study oraz przykładowego programu informatycznego CRM.

• Możliwość indywidualnych i grupowych dyskusji z trenerem, dające możliwość skonsultowania konkretnych problemów organizacyjnych i technicznych dotyczących systemów CRM w praktyce gospodarczej.


Powrót

Kontakt

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Centrum Kształcenia Ustawicznego
ul. Kamienna 43, pok. 4 i 5
53-307 Wrocław

Znajdź nas na facebooku

wróć do strony głównej UE

Godziny pracy

w okresie wakacyjnym

poniedziałek 8.00-15.00
wtorek 10.00-17.00
środa - nieczynne
czwartek 10.00-15.00
piątek 8.00-15.00
sobota - nieczynne
niedziela - nieczynne

Studia podyplomowe

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Republic of Poland

Logowanie

Nie pamiętam hasła

Nie masz konta?

Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.

Załóż konto
×

Przejdź do...

Moje konto