Wprowadzenie do zarządzania produktem w biznesie internetowym

Cele kształcenia

Celem szkolenia jest przekazanie podstawowej wiedzy na temat zarządzania produktem i wyzwań, z jakimi zmierzyć się musi product manager w dynamicznym, internetowym środowisku. W ramach szkolenia uczestnik pozna poszczególne fazy budowy produktu internetowego oraz praktyczne narzędzia, którymi posługują się menadżerowie produktu. Oprócz wiedzy teoretycznej zajęcia będą miały wymiar praktyczny. W ramach zajęć warsztatowych uczestnik stworzy koncepcję produktu internetowego. Szkolenie stanowi doskonały wstęp do dalszego doskonalenia się w obszarze zarządzania produktem w biznesie internetowym.

Adresaci

1. Osoby planujące w przyszłości zarządzać produktami internetowymi 2. Początkujący product ownerzy i product managerowie 3. Menadżerowie produktu będących w procesie transformacji biznesu na cyfrowy lub uruchamiający internetowy kanał sprzedaży 4. Osoby, chcące rozpocząć własny biznes internetowy 5. Przedsiębiorcy, chcący poznać specyfikę biznesu internetowego

Program szkolenia

Lp. Nazwa przedmiotu Liczba
godzin
1. Product manager i jego rola w procesie zarządzania produktem 2
2. Proces rozwoju produktu internetowego 4
3. Kluczowe kompetencje PM i narzędzia wspierające jego prace na poszczególnych etapach rozwoju produktu 6
4. Warsztat budowy projektu 4
RAZEM 16

Kadra dydaktyczna

Dr Jan Michalewski, Od roku 2007 związany z branżą handlu internetowego. Pracował między innymi w ceneo.pl i domodi.pl. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje pracę w charakterze analityka, menadżera zespołu i produkt ownera. Obronił pracę doktorską poświęconą zasobowym strategiom przedsiębiorstw handlu internetowego. Kontakt: jan.michalewski@ue.wroc.pl, Dr Rafał Trzaska – opieka merytoryczna

Cena

490.00 PLN

490,00

Terminy

Termin zakończenia rekrutacji: 2018-04-10

Wymagane dokumenty

Dodatkowe informacje

Program szkolenia:
1. Product manager i jego rola w procesie zarządzania produktem
2. Proces rozwoju produktu internetowego 
-przewagi konkurencyjne przedsiębiorstw internetowych
-etapy rozwoju produktu
-metoda Product LEAN i koncepcja MVP
3. Kluczowe kompetencje PM i wspierające jego prace na poszczególnych etapach rozwoju produktu, m.in.,:
-źródło pomysłów na rozwój produktu,
badanie potrzeb użytkowników,
-ustalanie priorytetów (model Kano, MoSCow,BUC, w oparciu o cele biznesowe),
-metryki dla produktu internetowego (narzędzia: HEART, AARRR)
4.Warsztat budowy projektu


Powrót

Logowanie

Nie pamiętam hasła

Nie masz konta?

Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.

Załóż konto
×