Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką zarządzania relacjami z klientami. Program szkolenia został tak opracowany, aby umożliwić słuchaczom poznanie zagadnień teoretycznych oraz praktycznych, przy czym ponad połowa szkolenia obejmować będzie zagadnienia praktyczne. Adresatami szkolenia są m.in. właściciele przedsiębiorstw, menedżerowie oraz pracownicy działów sprzedaży i marketingu, którzy planują lub są w trakcie wdrażania systemów CRM.
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Istota marketingu relacji | 1 |
2. | Zarządzanie relacjami z klientami w podmiotach gospodarczych- szanse i wyzwania | 2 |
3. | System CRM w praktyce | 5 |
RAZEM | 8 |
400.00 PLN
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO tel. 71 36 80 949, e-mail: podyplomowe@ue.wroc.pl pokój nr 4, budynek CKU ul. Kamienna 43, 53-345 Wrocław
Godziny otwarcia znajdują się w zakładce Kontakt. W przypadku pytań merytorycznych prosimy o bezpośredni kontakt z trenerem wiodącym: dr inż. Arkadiusz Piwowar e-mail: arkadiusz.piwowar@ue.wroc.pl
• Komfortowe warunki szkolenia i miła atmosfera w grupie uczestników nieprzekraczającej 8 osób.
• Atrakcyjne zajęcia z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych, case study oraz przykładowego programu informatycznego CRM.
• Możliwość indywidualnych i grupowych dyskusji z trenerem, dające możliwość skonsultowania konkretnych problemów organizacyjnych i technicznych dotyczących systemów CRM w praktyce gospodarczej.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto