Mediacje. Sztuka rozwiązywania konfliktów w biznesie

Cele kształcenia

  • Poznanie podstawowych technik prowadzenia mediacji w biznesie
  • Zdobycie umiejętności rozwiązywania konfliktów w organizacji
  • Zdobycie umiejętności Identyfikowania problemów związanych z prowadzeniem mediacji
  • Zdobycie umiejętności przekonywania i zastosowania technik argumentacyjnych w rozwiązywaniu sporów

Adresaci

Osoby z każdej grupy zawodowej i w każdym wieku, zainteresowane zwiększeniem swojej skuteczności i poprawą organizacji pracy.

Program szkolenia

Lp. Nazwa przedmiotu Liczba
godzin
1. Definiowanie pojęć związanych z procesem mediacji 2
2. Psychologia w mediacjach 2
3. Komunikacja w mediacjach 4
4. Rola konfliktu w organizacji, jego źródła rodzaj i konsekwencje 2
5. Rodzaje procesów mediacyjnych 2
6. Techniki perswazyjne i manipulacje a prowadzenie mediacji w firmie 4
RAZEM 16

Kadra dydaktyczna

cku___wizytowka_trenera__6_cku___wizytowka_trenera__5_

Cena

490.00 PLN

WARUNKI PŁATNOŚCI

w przypadku płatności indywidualnej — wniesienie opłaty za udział w warsztatach przed ich rozpoczęciem, najpóźniej do dnia 30.09.2022 — płatność za udział następuje, na indywidualne konto uczestnika widoczne po zalogowaniu na własnym profilu (login i hasło, jak przy rejestracji na szkolenie)

Odbiorca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław
Tytuł wpłaty: imię i nazwisko – nazwa szkolenia

w przypadku płatności pracodawcy lub innej instytucji — złożenie wniosku o wystawienie faktury przed rozpoczęciem warsztatów — płatność zgodnie z terminem wystawionym na fakturze lub fakturze pro forma

Kontakt i zapisy

SPRAWY ORGANIZACYJNE:

Iwona Kurowska [iwona.kurowska@ue.wroc.pl; +48 71 36 80 980];

pok. 5, bud. CKU, ul. Kamienna 43-59 Wrocław

KWESTIE MERYTORYCZNE: dr Aleksander Binsztok [biuro@binsztok.pl]

ZAPISY: Elektroniczna rejestracja na platformie internetowej (www.szkolenia.ue.wroc.pl). O zakwalifikowaniu się na warsztaty decyduje kolejność zgłoszeń.

Terminy

  • Termin szkolenia: 05-06-24-25.10.2022
    w godzinach : 17:00 - 20:15 ( z 15-minutową przerwą )
    Miejsce szkolenia : platforma TEAMS
    Warunkiem uruchomienia grupy jest zebranie się odpowiedniej liczby uczestników.

Termin zakończenia rekrutacji: 2022-09-30

Wymagane dokumenty

  • formularz zgłoszeniowy
  • oświadczenie o pokryciu kosztów (indywidualne lub od pracodawcy)
  • potwierdzenie dokonania wpłaty za udział w szkoleniu

Dodatkowe informacje

Szkolenie jest merytorycznym warsztatem zarówno pod względem doboru treści, sposobu prowadzenia, praktycznego podejścia i zastosowania nowoczesnych technik kształcenia. Treści szkolenia uzupełniane są przykładami z codziennej praktyki gospodarczej i biznesowej. Podczas szkolenia wykorzystywane są zróżnicowane techniki nauczania- od prezentacji multimedialnych do zajęć praktycznych włącznie. Uczestnicy szkolenia mają pełny dostęp do materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej oraz możliwość konsultacji indywidualnych z trenerem. 

Forma zajęć: szkolenie

Liczba godzin: 16 h (4 sesje x 4h dydaktyczne)

Liczba uczestników: 10 osób

Typ szkolenia: otwarte/ zamknięte (zamawiane)

Tryb zajęć: online*/ offline

* W przypadku trybu online szkolenie realizowane jest zdalnie w formule VIRTUAL CLASSROOM z wykorzystaniem platformy MS TEAMS (Uczelnia zakłada uczestnikom imienne konta).

Język: PL

Warunki ukończenia: obecność na szkoleniu oraz uregulowanie opłat za udział

Dokument ukończenia: zaświadczenie ukończenia szkolenia wydane przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu


Powrót

Kontakt

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Centrum Kształcenia Ustawicznego
ul. Kamienna 43, pok. 4 i 5
53-307 Wrocław

Znajdź nas na facebooku

wróć do strony głównej UE

Godziny kontaktu:

poniedziałek - piątek 
7:30 - 15:30

sobota
8:00 - 15:00

Studia podyplomowe

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Republic of Poland

Logowanie

Nie pamiętam hasła

Nie masz konta?

Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.

Załóż konto
×

Przejdź do...

Moje konto