Celem szkolenia jest przekazanie podstawowej wiedzy na temat zarządzania produktem i wyzwań, z jakimi zmierzyć się musi product manager w dynamicznym, internetowym środowisku. W ramach szkolenia uczestnik pozna poszczególne fazy budowy produktu internetowego oraz praktyczne narzędzia, którymi posługują się menadżerowie produktu. Oprócz wiedzy teoretycznej zajęcia będą miały wymiar praktyczny. W ramach zajęć warsztatowych uczestnik stworzy koncepcję produktu internetowego. Szkolenie stanowi doskonały wstęp do dalszego doskonalenia się w obszarze zarządzania produktem w biznesie internetowym.
1. Osoby planujące w przyszłości zarządzać produktami internetowymi 2. Początkujący product ownerzy i product managerowie 3. Menadżerowie produktu będących w procesie transformacji biznesu na cyfrowy lub uruchamiający internetowy kanał sprzedaży 4. Osoby, chcące rozpocząć własny biznes internetowy 5. Przedsiębiorcy, chcący poznać specyfikę biznesu internetowego
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Product manager i jego rola w procesie zarządzania produktem | 2 |
2. | Proces rozwoju produktu internetowego | 4 |
3. | Kluczowe kompetencje PM i narzędzia wspierające jego prace na poszczególnych etapach rozwoju produktu | 6 |
4. | Warsztat budowy produktu | 4 |
RAZEM | 16 |
Dr Jan Michalewski, Od roku 2007 związany z branżą handlu internetowego. Pracował między innymi w ceneo.pl i domodi.pl. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje pracę w charakterze analityka, menadżera zespołu i produkt ownera. Obronił pracę doktorską poświęconą zasobowym strategiom przedsiębiorstw handlu internetowego. Kontakt: jan.michalewski@ue.wroc.pl, Dr Rafał Trzaska – opieka merytoryczna
490.00 PLN
490,00
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO
tel. 71 36 80 980 pokój nr 5, budynek CKU ul. Kamienna 43, 53-345 Wrocław
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto