ABC Środków trwałych i wyposażenia w działalności gospodarczej

Cele kształcenia

1. zapoznanie uczestników z rozpoznawaniem i klasyfikowaniem rzeczowego majątku trwałego, wyposażenia i wartości niematerialnych i prawnych oraz nabycie praktycznych umiejętności dokumentowania nabycia, prowadzenia koniecznych ewidencji. 2. Wykształcenie umiejętności związanych z ustalaniem kosztów uzyskania przychodów związanych z majątkiem trwałym i wyposażeniem.

Adresaci

Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą poznać zasady dokumentowania nabycia środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych, prowadzenia ich ewidencji obliczania kosztów uzyskania przychodów z tego tytułu i ustalania ich wpływu na wynik podatkowy.

Program szkolenia

Lp. Nazwa przedmiotu Liczba
godzin
1. Nabycie i identyfikacja: środki trwałe, wartości niematerialne i prawne, wyposażenie w świetle ustaw o podatku dochodowym i ustawy o VAT. 0
2. Obowiązki ewidencyjne. 0
3. Amortyzacja jako koszt uzyskania przychodu 0
4. Koszty związane z eksploatacją a koszty uzyskania przychodów 0
5. Sprzedaż i likwidacja – podatek dochodowy (PIT) 0
6. Sprzedaż i likwidacja – podatek dochodowy (VAT) 0
RAZEM 0

Kadra dydaktyczna

Dr Marta Stanisławska: doradca podatkowy nr 12351, od wielu lat prowadząca szkolenia i warsztaty dla księgowych i prawników. Interesuje się szczególnie optymalizacją podatkową oraz kreatywną rachunkowością. Biuro księgowe i kancelaria doradztwa podatkowego.

Dr Joanna Koczar: pracownik naukowo – dydaktyczny UE, od wielu lat prowadząca szkolenia i studia podyplomowe, współpracująca z praktyką gospodarczą. Doradza w zakresie rachunkowości i organizacji rachunkowości.

Cena

400.00 PLN

Szkolenie uwzględnia najnowsze zmiany w prawie.

Terminy

  • 20 i 22 maja 2019, 2 x 5 godzin, 16.30-20.30
    Środki trwałe, wartości niematerialne i prawne oraz wyposażenie w działalności gospodarczej

Termin zakończenia rekrutacji: 2019-05-16

Wymagane dokumenty

  • formularz zgłoszeniowy
  • oświadczenie o pokryciu kosztów (indywidualne lub od pracodawcy)
  • potwierdzenie dokonania wpłaty za udział w szkoleniu
  • dowód osobisty (do wglądu)

Dodatkowe informacje

Szkolenie prowadzone jest we współpracy z Kancelarią Doradcy Podatkowego. Liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń. Po ukończeniu kursu słuchacz otrzymuje zaświadczenie Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Organizacja szkolenia (dwa spotkania po 5 godzin) ułatwia usystematyzowanie wiedzy oraz umożliwia słuchaczom przygotowanie dodatkowych pytań.

Kontakt i zapisy

PUNKT OBSŁUGI SZKOLEŃ I STUDIÓW PODYPLOMOWYCH

tel. 71 36 80 980 , e-mail: podyplomowe@ue.wroc.pl

pokój nr 5, budynek Centrum Kształcenia Ustawicznego

ul. Kamienna 43, 53-345 Wrocław

Punkt obsługi czynny jest:

pn-wt, czw-pt - godz. 10.00-15.00

sob.-niedz. - godz. 8.30-13.30

Szkolenia powiązane:

ABC –PIT. Podatkowa księga przychodów i rozchodów I stopień

ABC –PIT. Podatkowa księga przychodów i rozchodów II stopień

ABC koszty uzyskania przychodów i przychody w PKPIR - warsztaty praktyczne

ABC. Kadry i płace.

ABC Małego i mikroprzedsiębiorcy – osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą

ABC podatku VAT

ABC odpowiedzialności karnej i karnoskarbowej


Powrót

Kontakt

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Centrum Kształcenia Ustawicznego
ul. Kamienna 43, pok. 4 i 5
53-307 Wrocław

Znajdź nas na facebooku

wróć do strony głównej UE

Godziny pracy

poniedziałek 8.00-15.00
wtorek 10.00-17.00
środa - nieczynne
czwartek 10.00-17.00
piątek 8.00-15.00
sobota 8.30-14.30
niedziela 8.30-13.30

Studia podyplomowe

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Republic of Poland

Logowanie

Nie pamiętam hasła

Nie masz konta?

Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.

Załóż konto
×

Przejdź do...

Moje konto