Sprzedaż w czasie kryzysu Virtual Classroom

Cele kształcenia

W obliczu kryzysu spowodowanego covid-19, przedsiębiorstwa stoją przed nowymi wyzwaniami, które wcześniej nie miały miejsca. Tradycyjny marketing i sprzedaż metodą offline ustępuje kanałom online, marże maleją, a dotychczas obsługiwane rynki nie mają racji bytu.

Prowadzenie działań w dotychczas nieznanym terytorium wymaga od przedsiębiorców przyspieszenia digitalizacji procesów marketingowo-sprzedażowych. Co więcej, kryzys sprawia, że tolerancja na błędy jest znacznie mniejsza, więc istotne jest, by robić to dobrze od samego początku.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu stworzył wirtualne kursy dotyczące 3 kluczowych obszarów biznesu B2B: Sprzedaży, Marketingu i Monetyzacji biznesu. Całość podparta będzie naszymi analizami oraz materiałami dotyczącymi przyszłości i prognoz dla globalnej oraz polskiej gospodarki:

a) w “Sprzedaży” skupimy się stricte na sprzedaży kanałami online, jak wykorzystywać leady sprzedażowe, zarządzać analityką sprzedaży, jak prowadzić rozmowy sprzedażowe przez internet oraz jakich argumentów użyć, by zdobyć klientów.

b) w części “Marketing” nauczymy cię na czym polega doświadczenie klienta (tzw. customer experience) i jak utrzymać klientów przy sobie, nawet w czasach kryzysowych. Dowiesz się jak tworzyć zainteresowanie klientów przez Internet oraz jakimi kanałami należy się komunikować, by do nich dotrzeć.

c) w “Monetyzacji” nauczysz się jak rozumieć wartość, którą generujesz dla klientów. Zrozumiesz co sprawia, że modele biznesowe się sprawdzają, a które nie działają. Pokażemy ci na czym polega zarządzanie ceną oraz jak tworzyć właściwą strategię realizacji marży.

d) w części “Kryzys - co za nami i przed nami?” - pokażemy najnowsze prognozy i zbudujemy wspólnie scenariusze, które pozwolą zaplanować działania na przyszłość

Chcemy, by uczestnicy nauczyli się integrować działania sprzedaży, marketingu i monetyzacji, by stworzyć dobrą odpowiedź na nadchodzący czas. Każda część zawiera również praktyczny moduł warsztatowy, który umożliwi wdrożenie wiedzy.

Szkolenie prowadzone jest w formie Virtual Classroom z wykorzystaniem udostępnionej przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu platformy MS Teams. Szerszy opis MS Teams oraz różnice pomiędzy tradycyjnym e-learningiem, a Virtual Classroom znajdują się na dole strony.

Adresaci

Kursy adresowane są do firm małych i średnich firm działających w profilu business-to-business, które chcą rozszerzyć swoją wiedzę z zakresu nowoczesnego marketingu i sprzedaży. Jednocześnie, ofertę kierujemy do przedsiębiorstw dotkniętych kryzysem, które muszą przenieść swoje działania w kierunku online.

Program szkolenia

Lp. Nazwa przedmiotu Liczba
godzin
1. Dlaczego generowanie leadów w czasie kryzysu to trochę jak bankowość inwestycyjna - czyli skąd brać leady 2
2. Jak zachęcić firmę do rozpoczęcia rozmów - wprowadzenie w dobre praktyki (outbound) 2
3. Jak zachęcić firmę do rozpoczęcia rozmów - ćwiczenia (outbound) 3
4. Sprzedaż zdalna - czyli jak przeprowadzić rozmowę handlową online. Dobre praktyki 2
5. Sprzedaż zdalna - czyli jak przeprowadzić rozmowę handlową online. Ćwiczenia 3
6. Jakie argumenty przebiją się lepiej w niepewnych czasach? 2
7. Skoda w czasie wojny produkowała czołgi, a co Ty będziesz sprzedawał w czasie kryzysu? Czyli modelowanie oferty na niepewne czasy 2
RAZEM 16

Kadra dydaktyczna

rtRafał Trzaska

Doktor nauk ekonomicznych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Autor publikacji związanych z modelami przedsiębiorstw, trendami rynkowymi Przemysłu 4.0, a także z zarządzaniem sieciami międzyorganizacyjnymi. Członek Zarządu i Dyrektor Operacyjny Bergman Engineering Sp. z o.o. Przez wiele lat doświadczenie zdobywał w IBM GSDC Polska Sp. z o.o., gdzie pełnił funkcję m.in. kierownika ds. operacji biznesowych i automatyzacji oraz analityka finansowego. Założyciel i Prezes Forum Edukacji Biznesowej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.




jacekMaciej Wilczyński

Konsultant, badacz i wykładowca akademicki - na co dzień pracuje w globalnej firmie doradczej oraz wykłada na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Pracuje głównie w digitalu i nowych technologiach, zwłaszcza w przedsiębiorstwach typu software-as-a-service. 

Realizował projekty dla największych graczy z sektora TelCo, E-commerce/retail, banking/insurance oraz airline, zarówno w Polsce, jak i w Europie zachodniej. 

Specjalizuje się w pricingu, monetyzacji produktów, modelach biznesowych oraz badaniach konsumenckich. 

Autor publikacji naukowych i biznesowych o tematyce zarządzania strategicznego, polityki cenowej,  modeli biznesowych oraz kreacji wartości.

Studentów uczy zarządzania strategicznego, zarządzania polityką cenową, marketingu, sieci i modeli biznesowych oraz badań rynku.

Założyciel internetowej agencji badawczej Mispie oraz pierwszego w Polsce charytatywnego panelu badawczego Badam Pomagam; obecnie rozwija Valueships - platformę do zarządzania wartością w firmach SaaS pod względem akwizycji, monetyzacji i retencji

Ekspert Ministerstwa Rozwoju i Technologii w kwestiach Przemysłu 4.0 w ramach Platformy Przyszłości 4.0 szkolącej sektor MŚP w przekształcaniu swoich modeli biznesowych w kierunku wysokich technologii.


kingaKinga Odziemek

CEO agencji Brainy Bees, działającej dla ponad 20 klientów w ośmiu państwach. Na co dzień zajmuje się kreowaniem strategii content marketingowych i PRowych dla firm SaaS, IT i B2B. 

Doświadczenie zdobywała podczas pracy w polskich i brytyjskich agencjach marketingowych. Od niespełna dwóch lat rozwija własny zespół kreatywny, który pracuje na projektach marketingowych z klientami z Australii, Stanów Zjednoczonych, Izraela, Panamy, Wielkiej Brytanii, Słowacji, Szwajcarii i Niemiec. Od ponad siedmiu lat rozwija także działania w mediach społecznościowych, także dla klientów zagranicznych. W portfolio ma współpracę z markami takimi jak PwC, PZU, Luxoft czy Union Investment (Generali).

Regularnie publikuje w prasie branżowej oraz na międzynarodowych portalach branżowych (jej wypowiedzi pojawiły się w międzynarodowym Forbes czy CMSWire).


buczekŁukasz Buczkowski

Od 5 lat zajmuje się tworzeniem, konsultowaniem i realizowaniem strategii sprzedaży wychodzącej, głównie dla startupów, software housów i agencji marketingowych. Prowadził kampanie outboundowe dla prawie 100 podmiotów z Europy i USA.

W codziennej pracy z klientami zajmuje się analityką i procesem sprzedażowym, komunikacją wartości produktu/usługi, badaniem satysfakcji klientów i prowadzeniem kampanii cold mailingowych.

Motto przyświecające jego pracy to “nikt nie lubi jak mu się sprzedaje, ale każdy lubi kupować”. Wyznawca sprzedaży opartej na problemach klienta i wartości produktu.

Obecnie rozwija produkt gamingowy we wrocławskim startupie. Prywatnie fan piesków, jogi, NBA i Realu Madryt.  

Cena

690.00 PLN

Rabat 20% przy zakupie uczestnictwa w 4 częściach szkolenia!

Kontakt i zapisy

CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO ul. Kamienna 43, 53-345 Wrocław

tel. 71 36 80 452, pokój nr 4, budynek CKU

Terminy

  • Termin szkolenia: 30 czerwca, 2, 7, 9 lipca 2020 r.

    Godz.: 16:45-20:00

    Zajęcia odbywają się we wtorki i czwartki.

Termin zakończenia rekrutacji: 2020-06-26

Wymagane dokumenty

  • formularz zgłoszeniowy
  • oświadczenie o pokryciu kosztów (indywidualne lub od pracodawcy)
  • potwierdzenie dokonania wpłaty za udział w szkoleniu
  • dowód osobisty (do wglądu)

Powrót

Kontakt

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Centrum Kształcenia Ustawicznego
ul. Kamienna 43, pok. 4 i 5
53-307 Wrocław

Znajdź nas na facebooku

wróć do strony głównej UE

Godziny pracy

poniedziałek 8.00-15.00
wtorek 10.00-17.00
środa 8.00-15.00
czwartek 10.00-17.00
piątek 8.00-15.00

Studia podyplomowe

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Republic of Poland

Logowanie

Nie pamiętam hasła

Nie masz konta?

Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.

Załóż konto
×

Przejdź do...

Moje konto