Komunikacja perswazyjna w biznesie

Cele kształcenia

Podniesienie efektywności wykorzystania technik komunikacji perswazyjnej w relacjach z klientami Zdobycie umiejętności motywowania klientów do zawarcia transakcji i skorzystania z oferty Poznanie praktycznych metod radzenia sobie z krytyką klienta Zdobycie umiejętności rozpoznawania istniejących systemów postaw i wzorów zachowań odbiorcy

Adresaci

Osoby z każdej grupy zawodowej i w każdym wieku, zainteresowane zwiększeniem swojej skuteczności i poprawą komunikacji interpersonalnej i zwiększeniem efektywności własnej w miejscu pracy

Program szkolenia

Lp. Nazwa przedmiotu Liczba
godzin
1. Budowanie relacji biznesowych w kontaktach z klientem 2
2. Efektywne wykorzystywanie techniki wpływu społecznego w relacjach z klientami 2
3. Podstawowe reguły wywierania wpływu na ludzi 4
4. Uogólnienia i generalizacje procesie komunikacji perswazyjnej 2
5. Techniki przełamywania impasu w rozmowie handlowej 2
6. Asertywność i radzenie sobie ze stresem 2
7. Czynniki motywujące i demotywujące w komunikacji interpersonalnej 2
RAZEM 16

Kadra dydaktyczna

dr Aleksander Binsztok

• Certyfikowany Coach i Trener Biznesu; właściciel firmy szkoleniowo-doradczej;

• doktor nauk ekonomicznych; adiunkt na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu;

• kierownik naukowy pierwszych w Polsce studiów podyplomowych z zakresu mediacji „Mediator (Master of Business Mediation)” organizowanych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu (obecnie realizowana jest XI edycja tych Studiów); kierownik naukowy studiów podyplomowych pn.: „Coaching przywódczy i trenerski” oraz studiów pn.: „Lider Pozytywnej Zmiany” dla elitarnej grupy kadr zarządzających dużymi przedsiębiorstwami w Polsce; wykładowca na studiach MBA (Master of Business Administration);

• autor ponad 70 publikacji naukowych, artykułów prasowych i książek nt. zarządzania, marketingu oraz psychologicznych technik wywierania wpływu społecznego w tym książek z zakresu komunikacji interpersonalnej pt.:, „Czasologia”, „Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej”, „Kompendium technik perswazyjnych” czy „Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich”;

• laureat zespołowej nagrody Ministra Edukacji i Szkolnictwa Wyższego za najlepszą książkę z zakresu zarządzania organizacjami;

• jeden z nielicznych naukowców, którzy łączą i wykorzystują najnowsze odkrycia w dziedzinie ekonomii i psychologii do generowania zysków w biznesie;

Małgorzata Niski

• trenerka, coach rozwoju osobistego, z wykształcenia pedagog;

• współautorka książki „Czasologia” oraz innych pozycji dotyczących rozwoju osobistego;

• wykłada na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu; prowadzi szkolenia menedżerskie, a jej główny obszar zainteresowań to organizacja pracy oraz zarządzania sobą i zespołem w czasie, techniki sprzedaży i pozytywnej perswazji, asertywność oraz kreatywność;

• praktyczne umiejętności z zakresu sprzedaży, obsługi klienta i zarządzania zespołem zdobywała prowadząc przez wiele lat własną działalność gospodarczą.

Cena

690.00 PLN

Absolwenci UE, pracownicy firm współpracujących z uczelnią i osoby, które ukończyły inne szkolenia mają 20% rabat.

Kontakt i zapisy

CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO tel. 71 36 80 949, e-mail: podyplomowe@ue.wroc.pl pokój nr 4, budynek CKU ul. Kamienna 43, 53-345 Wrocław

Godziny otwarcia znajdują się w zakładce Kontakt. W przypadku pytań merytorycznych prosimy o bezpośredni kontakt z trenerem: dr Aleksandre Binsztok aleksander.binsztok@ue.wroc.pl biuro@binsztok.pl tel.: +48 602 717 555

Terminy

Wymagane dokumenty

Dodatkowe informacje

Szkolenie jest merytorycznym warsztatem zarówno pod względem doboru treści, sposobu prowadzenia, praktycznego podejścia i zastosowania nowoczesnych technik kształcenia. Treści szkolenia uzupełniane są przykładami z codziennej praktyki gospodarczej i biznesowej. Podczas szkolenia wykorzystywane są zróżnicowane techniki nauczania- od prezentacji multimedialnych do zajęć praktycznych włącznie. Uczestnicy szkolenia mają pełny dostęp do materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej oraz możliwość konsultacji indywidualnych z trenerem. Dla klientów instytucjonalnych / większych grup istnieje możliwość rozbudowy programu szkolenia, jego modyfikacji lub połączenia z innymi modułami szkoleniowymi. Minimalna liczba chętnych warunkująca uruchomienie szkolenia to 7 osób.


Powrót

Logowanie

Nie pamiętam hasła

Nie masz konta?

Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.

Załóż konto
×