Cel szkolenia jest dwojaki. Po pierwsze, rozwijanie umiejętności zwiększających skuteczność działań interpersonalnych. Po drugie, rozwijanie wiedzy umożliwiających skuteczną obronę przed niechcianą manipulacją ze strony innych osób. Celem szkolenia jest zaznajomienie słuchaczy z pojęciem socjotechniki, a także z możliwością jej wykorzystania w różnych obszarach działalności biznesowej (w zarządzaniu, marketingu, sprzedaży itd.). W ramach szkolenia omówione zostaną kwestie teoretyczne związane z kształtowaniem postaw społecznych, a także metody i techniki wywierania wpływu społecznego, wraz z przykładami ich praktycznego wykorzystania (case studies).
Uczestnicy szkolenia rozwiną swoje kompetencje społeczne w zakresie wywieraniu wpływu na ludzi i osiągania celów w relacjach interpersonalnych. Zapoznają się z metodami oddziaływania socjotechnicznego zarówno pod kątem ich wykorzystania, jak i obrony przed nimi. Te umiejętności odgrywają współcześnie kluczowe znaczenie w relacjach biznesowych i są niezbędne do efektywnej pracy z różnymi grupami interesariuszy (przełożonymi, podwładnymi, kontrahentami).
Treści przekazywane podczas szkolenia łączą w sobie teorię z różnych obszarów nauki, w tym przede wszystkim z socjologii i psychologii społecznej, ale także z politologii, ekonomii, a nawet etologii. Ponadto prezentowane przykłady w dużym stopniu nawiązują do bardzo popularnej obecnie ekonomii behawioralnej.
Szkolenie jest adresowane do praktyków biznesu będących na różnych etapach kariery zawodowej, którzy czują potrzebę rozwoju własnych umiejętności interpersonalnych, aby skutecznie osiągać zamierzone cele w relacjach z innymi ludźmi (współpracownikami, klientami oraz innymi grupami interesariuszy).
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Racjonalność działań ludzkich | 2 |
2. | Sterowanie społeczne: rodzaje i metody | 2 |
3. | Etyczne i nieetyczne praktyki działań rynkowych | 1 |
4. | Behawioralne narzędzia wpływu społecznego | 2 |
5. | Socjotechnika władzy | 2 |
6. | Normy społeczne i konformizm | 2 |
7. | Wzajemność w relacjach społecznych | 2 |
8. | Lubienie i sympatia | 1 |
9. | Zaangażowanie i konsekwencja | 1 |
10. | Niedostępność | 1 |
RAZEM | 16 |
TRENER WIODĄCY
dr Łukasz Jurek
760.00 PLN
WARUNKI PŁATNOŚCI
w przypadku płatności indywidualnej – wniesienie opłaty za udział w warsztatach przed ich rozpoczęciem, najpóźniej do dnia 17.06.2022
Odbiorca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław
Tytuł wpłaty: Imię i nazwisko – Socjotechnika i psychomanipulacje w biznesie
w przypadku płatności pracodawcy lub innej instytucji – złożenie wniosku o wystawienie faktury przed rozpoczęciem warsztatów - płatność zgodnie z terminem wystawionym na fakturze lub fakturze pro forma .
SPRAWY ORGANIZACYJNE:
Iwona Kurowska [iwona.kurowska@ue.wroc.pl; +48 71 36 80 980];
pok. 5, bud. CKU, ul. Kamienna 43-59 Wrocław
KWESTIE MERYTORYCZNE: dr Łukasz Jurek [lukasz.jurek@ue.wroc.pl]
ZAPISY: Elektroniczna rejestracja na platformie internetowej (www.szkolenia.ue.wroc.pl). O zakwalifikowaniu się na warsztaty decyduje kolejność zgłoszeń.
Forma zajęć: szkolenie
Liczba godzin: 16 h (4 sesje x 4h dydaktyczne)
Liczba uczestników: 10 osób
Typ szkolenia: otwarte/ zamknięte (zamawiane)
Tryb zajęć: online*/ offline
* W przypadku trybu online szkolenie realizowane jest zdalnie w formule VIRTUAL CLASSROOM z wykorzystaniem platformy MS TEAMS (Uczelnia zakłada uczestnikom imienne konta).
Język: PL
Warunki ukończenia: obecność na szkoleniu oraz uregulowanie opłat za udział
Dokument ukończenia: zaświadczenie ukończenia szkolenia wydane przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto